Vores mantra hos iPos er; ”Keep it simple”

Det gælder også vores integration. Den fungerer på samme måde om det er Magento eller Shopify. Det betyder at vi har skåret væsentligt ned på de årsager og fejlmuligheder der kan forekomme i forbindelse med integrationer.

For iPos er det væsentligt at integrationen kører hurtigt og stabilt, frem for at der er 50 tilretninger til hver enkelt kunde/platform der gør systemet langsomt og ustabilt.

Integrationen varetager vi internt, som kunde bliver du derfor ikke kastet rundt imellem 2-3 virksomheder i forbindelse med fejl og du kan se på ”webshop” ikonet i iPos om integrationen kører eller ej. Kører den ikke, vil en dialog boks skrive hvorfor, typisk et varenummer der er dobbeltoprettet eller slettet på webshop eller i iPos.

Vi har besluttet at webshoppen skal være ”master” i vores integration, det betyder at produkterne skal oprettes på webshoppen. Den beslutning er truffet ud fra at det er på webshoppen den største mængde informationer skal indtastes i form af udvidet varebeskrivelse, meta-tags, billeder med mere.

Produkter der udelukkende skal sælges i den fysiske butik, kan man selvfølgelig oprette i iPos. De bliver ikke overført til webshoppen. Når et produkt er oprettet på webshoppen bliver det automatisk overført til iPos med varetekst, varenummer, varegruppe, stregkode, kostpris, salgspris, brand, leverandør og antal.

Når et produkt bliver solgt i butikken, regulerer integrationen antal i webshop og omvendt. Det gælder selvfølgelig også ved status og lagerreguleringer mv.

Har du en eksisterende webshop og ønsker at få iPos i din fysiske butik, overfører integrationen automatisk alle dine varer fra webshoppen til iPos så du er fri for det store arbejde der ligger i at oprette alle dine produkter i iPos.

Prøv selv iPos – book en demostration nu.