iPos

iPos er et effektivt og brugervenligt kassesystem.

I bedste Apple stil og design har vi udviklet et system, som alle medarbejderene kan finde ud af at benytte. Alle funktioner kræver få tryk på skærmen og er opbygget på samme logiske måde, som du kender fra både iPad og iPhone.

iPos er designet med store tydelige pege-felter der ikke kræver stor præcision i det daglige arbejde. Bag den simple grafiske brugerflade gemmer sig et væld af funktioner som er udviklet i samarbejde med vores kunder, hvilket sikre at det er korrekt opbygget i forhold til de arbejdsrutiner du oplever i detailhandlen.

iPos samarbejder med dit økonomisystem

iPos kan integreres med dit økonomisystem, så du med det samme kan spare tid og penge i forbindelse med dit bogholderi. Kasserapporten laves med et tryk og har du valgt iPos med integreret økonomisystem bliver kasserapporten bogført automatisk eller sendt på mail til din bogholder.

iPos er integreret med iConomy, e-conomic, Dinero og SPY system. Systemet kan opsættes til andre økonomisystemer på bestilling.

iPos integreret med din webshop

iPos kan integreres med din webshop. Vi integrerer lige nu med Magento, Shopify, Smartweb, Salecto, Dandomain og Prestashop. Har du et andet webshop-system, vil vi gerne hjælpe dig, hvis det er muligt udfra den API der tilbydes. Løsningen laver synkronisering hvert minut imellem iPos og webshoppen på både lagertal og vareoprettelser. Det betyder du kun skal oprette din vare et sted og dit lager altid stemmer i butik og webshop.

iPos levere ikke kun et API/APP i forbindelse med integration til din webshop.
En API/APP er et værktøj til at skabe forbindelse til et givent system. Det er typisk en API eller en APP andre POS leverandører tilbyder, hvilket beyder at du som kunde selv skal ud og finde en 3 part som kan lave selve integrationen.
Hos iPos laver vi hele integrationen ud fra de ønsker i har, det bliver testet og i bliver instrueret i hvordan det fungere. Du kan altid se på dit “web-symbol” nede i iPos om din integration fungere og hvad årsagen er, hvis den ikke fungere.
Vi drifter selv løsningen, laver vedligeholdelse på den og overvåger løsningen 24/7-365.

 

iPos og backoffice

Løsningen har en “backoffice” funktion, som du bedst afvikler på din Mac- eller Windowscomputer.
Store tasteopgaver som f.eks. vareoprettelse af en hel tøjkollektion klares bedst med et rigtigt keyboard og en skærm.

I “backoffice-delen” kan du lave salgsrapporter, oprette varer, varemodtage, printe labels, lave bogholderiopgaver og administrere din webshop mv..

Alle funktioner kan varetages i både iPos og Backoffice.

iPos data ligger på vores servere, så du skal ikke tænke på backup. Er du så uheldig at miste eller ødelægge butikkens iPad/computer skal der bare hentes en App på AppStore på din nye iPad/computer – så er du kørende igen.

iPos og butikkens AV-systemer

Skab oplevelser i din butik og benyt den software som allerede ligger på din computer.

Da iPos kan afvikles på Apple hardware, vil du have muligheden for streaming af musik til
trådløse højtalere via itunes og trådløs tilslutning af reklameskærme via AppleTV med mere.

Kontakt os for en snak om de mange muligheder.

 

Nedenstående er et udpluk af de funktioner, iPos indeholder:

  • Lagerstyring med mulighed for flere lokationer
  • Status/optællings funktion direkte via iPhone/iPad/iPod ( Real time)
  • Intergration til iConomy økonomisystem
  • Integration til e-conomic & Dinero
  • Integration til din webshop
  • SMS funktion indbygget
  • Ubegrænset antal varegrupper
  • Ubegrænset antal produkter
  • Ubegrænset antal brugere
  • Muligheder for at oprette variationer på produkter
  • Rabat på varegrupper, kundeklubber samt hele sortiment
  • Styring af gavekort og tilgodebeviser via stregkode
  • Styring af reklamationer via stregkode
  • Kundeklub funktion med SMS og mail modul indbygget
  • Brugerrettigheder på medarbejderniveau
  • Udskrivning af labels direkte fra iPos
  • iPos kan generere stregkoder eller benytte eksisterende stregkoder
  • Få tilsendt bon på mail
  • Tracking og styring af bon via stregkode
  • Backup i “skyen”
  • Velegnet til butikskæder
  • Automatisk bogføring af kassekladde
  • Stort antal rapporter på salg, avance, brands og varegrupper med mere
  • Ubegrænset support på telefon og mail
  • Fungerer på iPad, iPhone, Mac og Windows

Se en gennemgang af funktionerne i iPos her.