Support

Support er inkluderet i din iPos-licens, og du vil altid kunne
kontakte os inden for butikkernes åbningstid på tlf.: 28505090 eller mail info@i-pos.dk

Supporten bliver varetaget af  udviklerne, så du vil opleve at supportniveauet er højt og du taler med ansatte som rent faktisk har både evnen og viljen til at løse et evt. problem.

Vores support dækker fejl og andre udfordringer i iPos softwaren, som kan afhjælpes over telefon eller mail.

Da softwaren kører på vores servere, har vi typisk mulighed for at afhjælpe evt. problemer uden at skulle
fysisk ud til din butik. I de tilfælde, hvor problemet omfatter andre ting såsom internet, computere, printere,
scanner kræver det typisk, at vi kommer ud til butikken og afhjælper problemet. Det faktureres efter
tidsforbrug og kørsel.

For den tilknyttede hardware som eksempelvis iPad, scanner, bonprinter mv. henviser vi til producentens
garanti, men vi vil i alle tilfælde altid forsøge at afhjælpe defekten med låneprodukter i den periode, hvor
produktet er til reparation.

Vores oplevelse er, at der er et meget lille behov for support til brugen af iPos. Den bedste reklame, vi kan
få, er tilfredse kunder, og vi vil gøre vores bedste for, at kontakten til vores support bliver en god
oplevelse i de sjældne tilfælde, behovet skulle være der.