<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-WXB94D" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"></iframe>

Kan jeg få hjælp i forbindelse med køb af iPos?

Ja, naturligvis. Vi sælger ikke iPos-kassesystemet uden 4 timers opsætning og træning. Det er vores påstand, at alle medarbejdere efter få minutter kan benytte alle funktioner i systemet uden at føle sig usikker – uanset evner foran en computer eller iPad.

Kan iPos tilpasses mine specielle ønsker?

Ja, uden de helt store omkostninger kan systemet tilpasses butikkens ønsker. De fleste af vores  kunder med branche-specifikke behov får leveret en unik løsning fra iPos hvilket også altid gælder vores kunder, som har flere butikker eller central-lager, flere webshops mv.

Kan jeg bruge min nuværende bonprinter, scanner og pengeskuffe?

Ja, i mange tilfælde vil du kunne bruge både din scanner, bonprinter og pengeskuffe. Ønsker du at benytte vores system på en iPad, kræver det en ny scanner og bonprinter med den rigtige trådløse kobling til din iPad.

Kan jeg bruge iPos på mit nuværende computer udstyr??

Du vil kunne afvikle iPos på alle standard Mac og Windows-computere + iPad/iPhone. Vi vil altid forsøge at tænke dit nuværende udstyr ind i vores løsning. Men som altid er det vigtigt, at dit udstyr er opdateret og virusfrit, før vi kan garantere en god oplevelse med dit nye system.

Vi er uafhængige af udstyr, hardware, styresystem og betalingterminaler hvilket ikke “låser” iPos i uhensigtsmæssige dyre løsninger med dårlig funktionalitet.

Er der mange kabler?

Nej, ikke et eneste. Alle enheder i iPos kommunikere via Bluetooth (iPad) og det trådløse netværk i butikken. Driftsikkerheden er helt i top, og du kommer ikke til at opleve irriterende udfald  hvor enhederne ikke taler sammen. De forskellige enheder kører på batteri med op til 10 dage imellem opladningerne.

Mange kunder har valgt iPos fordi vi som en af de eneste på markedet kan leverer Apples design computere/iPad med et POS system der er bygget på Apples software og derfor understøtter din Mac eller iPad på bedste vis.

Kan jeg få iPos demonstreret inden jeg beslutter mig?

Ja, vi anbefaler altid en demonstration af iPos inden du beslutter dig. På den måde er vi  sikre på, at leve op til dine forventninger. Der er også muligheder for at få opsat en test-installation uden beregning i det tilfælde hvor du skal købe systemet til et større antal butikker eller flere licenser til en enkelt lokation.

Kan jeg overføre data fra min nuværende kasseløsning?

Ja, iPos kasse-softwaren kan modtage de fleste fil-formater. I næsten alle tilfælde vil vi kunne indlæse din varedatabase, kunder, lagertal mv.  Vi har lavet integration til SPY, e-conomic, iConomy og de fleste andre gængse systemer der er i stand til at eksportere data i et læsbart format. Har du en webshop fra Magento, Salecto,  Smartweb, Dandomain, Prestashop eller Shopify vil dine vare fra shoppen automatisk blive hentet ned i iPos hvert minut inkl. lagertal.

Kan iPos for meget eller for lidt til min butiks behov?

Vi vil altid bruge tid på at afdække din butiks behov inden du køber iPos. Det vigtigste for os er tilfredse kunder. iPos kan mange ting, men der, hvor systemet virkelig adskiller sig fra andre produkter, er den logiske brugerflade kombineret med de mange funktioner som vores kunder har bidraget til igennem flere år. Vi har altid opfordret vores kunder til at fortælle os om manglende funktionalitet, så iPos kan alt det, vores kunder har ønsket.

Kan jeg være sikker på, at der ikke kommer ekstra udgifter i forbindelse med køb?

Vi har valgt at sælge iPos udelukkende som software eller i pakkeløsninger, som indeholder alt det, du har behov for i den almindelige detailbutik. Er der tale om en butikskæde, eller skal systemet integreres til, for os ukendte webshop-systemer, vil vi altid give dig et tilbud på den ekstra opgave.

Har I support på iPos?

Ja der følger support med ved købet af iPos. Dvs, at har vi installeret og trænet ejer/personale i forbindelse med levering, og vi kan træffes hele døgnet på både telefon og mail. Når du kontakter vores support vil du kun tale med ansatte som har været med til at udvikle iPos, så der er altid et klart svar eller en løsning på din udfordring.

Vi har 24/7-365 overvågning af vores integrationer via sms og “self-service” alarm i iPos som fortæller hvilken fejl der stopper integrationen.

Alle dine data er beskyttet og vi har backup af dit system i vores hostingcenter.

Er der en lang leveringstid?

Når først du har besluttet dig for at iPos skal være være dit næste kassesystem, leverer vi typisk, så hurtigt som det passer dig, typisk indenfor få dage.

Er der garanti på produktet?

Vi henviser til den producentgaranti som er tilknyttet iPad, computer, bonprinter, scanner, pengekasse. Vi vil i alle de tilfælde hvor det er muligt forsøge at låne jer et erstatningsprodukt i den tid det tager at få repareret det defekte produkt.

Er der fortrydelsesret på produktet?

Når først iPos er købt og installeret kan man ikke returnere udstyret/ydelsen, men da vi kun er interesseret i at have tilfredse kunder vil vi altid tilbagebetale den “ubrugte” forudbetalte licens ,hvis ikke du er tilfreds med iPos.

Kan iPos købes på afbetaling?

Ja! vores løsninger kan finansieres igennem vores leasingselskab til en attraktiv pris.

Jeg fik ikke svar på mit spørgsmål

Så skriv endelig til os på info@i-pos.dk eller ring på 89 800 830